onsdag den 4. juni 2008

Minialbum






Jeg har lavet et testalbum med min Zutter. Den er simpelthen genial til minialbum. Når jeg nu skriver testalbum, så er det fordi det er med billder som er i "overskud". Det kan være helt godt at lave lidt forsøg, sådan i det små.
Der er altså et eller andet med mig og så minialbum. De er overkommelige at lave, kræver ikke så meget pynt og er en god gave. Det er også sådan en gave som er let at pakke væk i en skuffe, hvis nu modtageren ikke er lige så begejstret som mig for minialbum :-)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Test og test....Det ser rigitg flot ud. Sikke nogle gode "overskudsbilleder" du har. Det billede med den gamle mand (tror det er en mand) er bare godt.

Karina Beck sagde ...

Lækkert album. Mange fine detaljer og superspændende billeder.

Mia sagde ...

Mums hvor er det altså et lækkert mini album! Jeg ville i hvert fald blive glad!

Dorit sagde ...

Jeg er også blevet ret vild med at lave minialbum, de er gode til at få brugt tiloversblevne fotos, som bare ligger og roder.