mandag den 23. juni 2008

Næsten overstået cybercrop

I aften kl. 21.00 er det afgjort hvem der vinder ved afstemning og lodtrækning. Puhh det var en meget lang dag i går. Sad foran skærmen i 15 timer for at besvare spørgsmål mv. Lettede mig ikke meget fra stolen, sad endda og spiste foran skærmen. Mine øje ligenede et par dåser flåede tomater til sidst. Den sidste opgave skulle ellers først være kommet til midnat, men da vi nåede først på aftenen, kunne jeg godt se at der havde jeg gabt over for meget :-) Så den sidste opgave kom kl. 22.00
Afmelding og stemmer sendes til Anne, det har hun haft meget arbejde med. Hun tæller stemmerne samme i aften efter 19.00. Jeg har fået min datter til at komme forbi og så får hun æren af at trække lod i opgave 2 + 4+ 7 + 8. Anne og jeg prøver at bevare det forkromede overblik nogle timer endnu. Der skal lige gå noget tid før jeg vil være med til at arrangere cybercrop igen. Der er går utrolig meget tid med det. Men sjovt er det og det lader til at der har været tilfredshed med arrangementet.

3 kommentarer:

Netti sagde ...

det var et supergodt arrengement så du må gerne klappe dig selv på skulderen og så falde om kuld i sofaen :o)

Kreateten sagde ...

Ville bare lige ligge vejen forbi og fortælle hvor godt et cypercrop jeg syntes det har været!

I klarede det hele uden kiksere, godt gået!
Kan godt forstå i lagde den sidste udfordring tidligere ud - jeg ville også have været smadret!

Håber i kunne have lyst til at lave et nyt cypercrop senere, når i har glemt hvor hårdt det var ;-)

Al respekt!

Ragna sagde ...

Havde desværre ikke selv mulighed for at deltage. Men har hørt meget positivt om jeres opgaver. Kan godt følge dig i, at det er hårdt sådan at holde cyper crop. Marianne og jeg har også lagt MANGE timer i vores, og der sker en masse på pb og på forum i løbet af sådan en dag. Men som du også selv skriver, så er det også vidunderligt at lave sådan noget. Håber du snart for blod på tanden til at prøve igen.