torsdag den 5. juni 2008

En tidlig død

5 kommentarer:

MH72 sagde ...

Æret være dens minde.... og så må jeg lige spørge dig om noget: Er det et billede af ællingen... eller er det selve ællingen...???!

Kirsten Gro sagde ...

Ællingen vil trods alt fylde for meget på et LO, den kan vist heller ikke møfles ned i min blomsterpresse, så det er kun et foto af den jeg har brugt her :-)

Cowgirl sagde ...

Wau det er et godt LO - med nogle gode spørgsmål som sætter tankerne igang...Ja mh72's spørgsmål turde jeg slet ikke komme med !!!

Netti sagde ...

Altså Kirsten..du tager de mest utrolige billeder. Jeg kan lige se dig stå der bøjet med et kamera over ællingen og tilskuerne vildt undrende hihi. Endnu et lækkert layout fra dig hånd.
Sjov tekst :o)

Dorit sagde ...

Nåååårh, hvor er det synd for det lille dyr, der slet ikke nåede at opleve verden, som er så ond og uretfærdig....