onsdag den 14. januar 2009

New York


På et forum lød udfordringen på at lave et rundt LO. Ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om resultatet, men anderledes det er det i hvert fald :-)
Jeg er ikke så flittig med min blog pt. Arbejdet tager en god bid, men jeg har da været rimelig flittigt. Har fået lavet 110 kort her den sidste gode uges tid.. Det er nu ikke så ringe hvis jeg selv skal sige det.
Jeg har også fået lavet et LO til Ibens udfordring. Reglerne er jo blevet lavet om i år, så de to der har fået færrest stemmer ryger ud. Nå men jeg satser kraftigt på at blive hængende nogle gange, inden jeg ryger i svinget. Denne gang lød opgaven på "En drøm" og jeg er blevet godt tilfreds med resultatet.

3 kommentarer:

Dorit sagde ...

Æh, vender det ikke forkert, synes billedet bør drejes...
Synes da ellers det er fint med at urene og den runde baggrund passer sammen.

Kirsten Gro sagde ...

Nej, det vender skam helt rigtigt. Det er taget fra toppen af en skyskraber :-)

Gitte sagde ...

Ja jeg troede og lige så måtte jeg lige kigge nærmere på billedet.
Jeg synet det er et godt LO du har lavet. Ja urene og den rundt form. De 2 striber understrejer skyskraberen skarbe kanter. Perfekt.:)