onsdag den 31. december 2008

Jeans æske


Da Scrapcat havde cybercrop i lørdags, var en af opgaverne, at der skulle laves et omslag til en chokoladeæske. Dem jeg ellers har set andre steder har været dekoreret meget og har for det meste haft et stempelmotiv på. Jeg satte mig for at mit skulle være anderledes og til en mand. Sådan bare lige for at gøre det ekstra besværligt. Resultatet blev denne æske. Den er meget enkel, men hvilken mand, der får denne æske, vil dog gemme den? Jeg kender ikke nogen :-)Ja man kan måske sige det samme om de fleste ikke scrappende kvinder. De vil sikkert finde den flot, men gemme den? Til hvad? Hvis jeg skal bruge rigtig meget tid på scrappyntning, skal det være på noget som (måske) bliver gemt.

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Den er også bare blevet rigtig flot og maskulin Kirsten. Med hensyn til at gemme æskerne, så har min svigermor luret, at omslaget kan trækkes af og gives videre :-) Så et par af mine omslag har haft flere ejere, da olde også har luret ideen :-)På et kursu med AnneT gav hun os det råd, at vi bare skulle skrive "bare fordi" på tingene, og det fungerer fint her.

Mutte sagde ...

Flot æske. Ja, en gang imellem kan det godt gøre lidt ondt at se at ens æske o.lign. bare bliver tømt for indhold og så ud til højre. Man bruger dog en del tid på at lave anderledes indpakninger. Nå, men sådan er det jo bare. Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009