søndag den 6. juli 2008

Spillemaskiner i Japan


For en del år siden var jeg i Japan i 14 dage. Jeg tog billeder som dias og de er nu blevet fremkaldt på papir. Hvorfor jeg tog dias, husker jeg ikke, og det var før jeg fik digitalcamera.Jeg kan nu gå i gang, med at lave en mappe om min Japantur, det glæder jeg mig til.
Disse foto er fra en spillehal.Jeg var kun meget kort tid derinde, for larmen var mildt sagt uligelig. Sådan flere hundrede, der putter små metalkugler i maskinerne kan give en ringen for ørene :-) Det var helt almindeligt at når folk gik hjem fra arbejde ved 17-18 tiden, så gik de lige indenom og spillede en times tid.

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Hvor har du bare været mange steder henne!! :-) Spændende at se billeder fra Japan.

Anonym sagde ...

Ja, hvis man ikke er af spillernatur...så fatter man simpelthen ikke, at folk gider at stå og hive i den enarmede i timevis ! Jeg fatter det ikke !
Som Majer siger, så er det spændende at se billeder fra Japan. Flot brug af papir...har selv været længe om at få det brugt..det er jo VILDT og kalejdioskopisk.

Unknown sagde ...

Imponerende kultur, du er da en berejst kvinde. Super god brug af papiret og rigtig gode billeder :)