torsdag den 10. juli 2008

Så fik jeg et foto til papiret.


Det ark papir her har jeg haft i uendelig lang tid. Jeg er vild med det, men det kræver jo et foto der passer.Men nu er den lige i øjet! Jeg er vild med det billede.
De to metaldimser som er det eneste pynt, er dimser som jeg har samlet op. Jeg har fået den vane at gå og kikke ned, for at finde flade metalfiduser. Hver gang jeg er ude i samfundet finder jeg en dims eller to. Hvis jeg er heldig er det rusten, eller må jeg jo lige forbedre deres udseende :-)

Foto: Per F. Andersen

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Wauw det er blevet godt!! Jeg har også haft det papir, men da jeg endelig fandt et billedet, var papiret væk.. ;-) I hverf fald er dit LO rigtig flot!

Mia sagde ...

Så enkelt kan det gøres!!! Super godt LO og fantastisk billede...

Charlotte Ravn sagde ...

Hihi jeg kan lige se dig gå med snuden i jorden og samle dimser op ;)
Enkelt og flot LO og ja det billede passer jo perfekt til papiret!
Hvem er Per F. Andersen?

Dorit sagde ...

Ej, hvor smukt, papiret erstatter jo lige netop al den pynt, man ellers ville klaske på.
Sjovt med vejdimserne !

Anonym sagde ...

Kan godt forstå, at du er VILD med det LO...det er også bare lige i øjet ! Uh, ja, sikken nogle øjne den unge mand har :O)
Mht til din samlermani af gadefund...så kommer jeg til at tænke på et familiemedlem ved navn Kirsten Rose, som også samlede alskens ting og sager og lavede skøn kunst ud af det !

Majer sagde ...

Wauw... det billede er bare super godt og papiret passer perfekt til!!

Susanne Meltesen sagde ...

Wauw - Kirsten, det passer simpelthen så smukt sammen det hele. Og de dimser - selvfølgelig samler du på dem, og med fuld berettigelse.

Smukt, smukt, smukt...