torsdag den 10. december 2009

Ups

Verden flyver afsted og jeg får slet ikke skrevet noget til bloggen. Arbejdet tager en meget god bid af min tid og jeg har også været en tur i sydindien en 18 dages tid. Indien kommer der helt sikkert en del LO med. Nu har jeg været beskeden denne gang har kun fremkaldt et par hundrede. Mådehold :-)Selvom jeg ikke har lagt noget her på bloggen, har jeg fået scrappet en del. Lavet omkring de 100 julekort, tre minialbum til gaver og en del LO. Men fået taget billeder af det? - øhh... Nu er det sådan at det hurtig bliver mørkt og jeg er kun hjemme i dagslys i weekenderne. Der har jeg så, meget, været ude i samfundet og hvis jeg har været hjemme, så har det stået ned i stænger.Så det har været lidt sølle.
Jeg er med i pakkekalender på Scrapsisters. Jeg pakker op hver dag (og et par gange flere gange)Jeg samler det hele, og tager d. 24/12 et billede af det hele. Lægger ikke billeder ud før, for det kan jo være at de andre får det samme som mig.
Scrapgruppen her i Odense (Pernille, Anne, Susanne, Yvonne) er jeg også på pakkekalender med. Det er altså rigtig hyggeligt med to pakkekalendere og det bliver helt sikkert en nedtur når jeg kommer frem til d.25/12.

4 kommentarer:

Olivia sagde ...

Gad vide hvor mange pakker du har tilbage nu...kære Kirsten ;-)...rækker de mon helt til d. 24???....hi hi hi hi hi hi....
Hilsner fra hende den fromme

Dorit sagde ...

Nååå, er der nogen, der lukker pakker op før tiden.... ?
Vi glæder os til se LO'er fra Indien, og velkommen retur, det er jo lang tid siden, der er sket noget på din blog.

Heidi Jensen sagde ...

har ellers ladet mig fortælle at du har mulige for at tage foto's af alle gaverne allerede nu......

Cowgirl sagde ...

Det er nok fordi du har så travlt med alle de pakker at der slet ikke sker noget underligt herinde. Ingen jordbær med skorpe og ingen leverstuhej med pynt....hvad skal det dog ikke ende med. Glædelig jul til dig og dine