torsdag den 24. september 2009

Kort



Ja det er ikke voldsomt meget scrap jeg får lavet for tiden :-( Men min optimisme fejler ikke noget, så jeg har meldt mig til kortudfordringen på Scrapsisters. Hver uge skal der laves tre udfordringer og sådan går det i seks uger. Første uge fik jeg lavet alle tre kort og de to af dem kan ses her.Den ene opgave var at der kun måtte bruges håndklippede/skårede ting og det blev så til dette mandekort. Den anden opgave var at lave et kort ud fra en skabelon. Jeg tænkte ellers i første omgang at det da så noget indviklet ud, at det ville jeg da ikke komme til at bruge osv. Men så tog pokker ved mig pludselig, og jeg fik ånden over mig. Jeg kom i tanke om at jeg jo kunne lave et julekort. Det er jo godt at være i god tid :-)
De næste tre udfordringer som skal afleveres i morgen tidlig, ligger det noget mere tundt med. Jeg har kun fået lavet den ene opgave, som var en æske. Nå men måske lysner det med de næste opgaver.
Nu er der snart convention i Middelfart. Min indkøbsseddel denne gang er MEGET beskeden = det eneste jeg skal have er Crackle Paint. Nå men jeg kommer jo nok hjem med en anelse mere.

Ingen kommentarer: