søndag den 29. marts 2009

Veloverstået convention

Øjhh hvor var det gode lokaler! Det var næsten som dengang convention startede i forsamlingshuset. Jeg følte mig helt hjemme :-)
Der var godt gang i Paperfarm, så der var ikke mange shoppeøjeblikke i løbet af dagen. Men jeg havde være så vaks, at gå på indkøb så snart jeg kom. Jeg fik mig en Big Shot og et par alfabeter. Så nu kommer jeg aldrig mere i bogstavmangel (tror jeg) Jeg købte bare 6 ark mønsterpapir og 10 ark karton og så et par småting. Jeg vandt på indgangsbilletten og det var to stempler fra Unik Scrap. Det er ikke lige min stil, så jeg vil nok sælge dem. Heldigvis ikke nogen Tote denne gang... nu har jeg også vundet to i træk.
Der er altså noget pragtfuldt over sådan en convention, fyldt med kvinder der alle ved hvad det betyder at eje et stykke smukt papir. Sådan et som man kan sidde og ae en hel aften og bruge meget tid på at tale om :-) Godt at der findes mennesker derude som ved hvad jeg taler om :-)

Jeg er ved at lægge sidste hånd på et par LO der skal bruges til Scrapsisters cybercrop næste weekend. Jeg er også i gang med en stak konfirmationskort til boghandleren hvor jeg sælger mine kort. Min Big Shot har været lidt i brug i dag, men nu glæder jeg mig til næste weekend hvor jeg har fri, for så skal der rulles nogle bogstaver igennem, så jeg får mig et lille lager :-)

3 kommentarer:

Dorit sagde ...

Ja, tænk vi kan blive helt høje (det er ikke nogen vits fra min side) af at komme til scrap-arrangementer, men tiden går så hurtigt, pludselig er det bare slut, og nu går der ½ år før vi kommer igen... i hvert fald til Convention i Middelfart !
Kan lige forestille mig den serieproduktion, du skal i gang med. 100 a'er i blåt, sort, rødt, 100 b'er i blåt, sort, rødt, 100 c'er i blåt....

Curly sagde ...

Det er det jeg siger.... Vi har snart en lille Big Shot klub her i Odense!!!

Cowgirl sagde ...

Sidder her og bliver helt bekymret - for når du skriver du lige ruller et par bogstaver ud - så bliver det nok nærmere et par tusind stykker .... har du hentet frugtkasser hos købmanden til at opbevare dem i ???