lørdag den 14. februar 2009

Æske


En af decemberudfordringerne var fra Anne. Det var en æske te, hvor æsken skulle dekoreres. Det skumlede jeg længe over! Hvis jeg skulle beklæde siderne med papir, ville det tage mig en uendelig tid, med alle de små flader. Jeg var egentlig indstillet på at betale 20 kr til bødekassen ( når udfordringer ikke bliver lavet) Men så fik jeg den ide at jeg jo kunne klippe en masse små stumper, lime dem på med decoupagelim og indeni lave små kort hvor der står en favoritopskrift på. Den virker faktisk glimrende. Nu hvor æsken har fået decoupagelim, er den også let at tørre af.

Januarudfordringen er jeg ved at lave. Den er " Noget der kan åbnes og brug mindst een eyelet" Den der lægger hus til vores månedlige scrapaften giver udfordringen. I januar var det mig og det er måske nok ikke den mest gennemtænkte udfordring.... men pyt.

Jeg trissede lige over til Iben i går. Woww for noget papir hun har fået hjem. Her tænker jeg på Graphic 45. Det er lige mig!

Det er lidt småt med hvad jeg kan sætte på bloggen, for det som jeg er i gang med er til Scrapsisters.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Den æske er blevet rigtig flot. Super løsning, det ser godt ud med at lave dekopage på istedet for et helt stykke papir. Jeg må huske at gemme mine te æsker. :o)