onsdag den 1. november 2017

Jubiiiiii

Endelig..... efter rigtig meget besvær (tak Per for hjælpen) er jeg endelig kommet ind på min blog igen. Det er ikke sådan at blive gammel og glemme hvordan det skal gøres :-). Nu mangler jeg bare lige at finde ud af at sætte foto ind, for det bliver nok lidt kedeligt i længden, men ren tekst. Jeg må finde en der kan genopfriske det for mig.
Jeg har en del foto liggende, som gerne vil ud og luftes.
Siden jeg sidst var på bloggen, har jeg lavet scrap næsten dagligt. LO har jeg dog ikke lavet nogle af, de fylder voldsomt, så det er blevet til rigtig mange minialbum. Kort har jeg også lavet rigtig mange af og nu er det julekort der arbejdes i. Ja det vil sige at indimellem laver jeg Tim Holtz huse. Jeg har ikke fået rigtig fod på dem endnu, så jeg er tilfreds, men jeg er godt på vej. De kan jo varieres i det uendelige. Jeg havde noget smalfilmers bølgepap liggende, det blev malet og brugt til husene, så det ligner bjælker. Sandpapir har jeg liggende, så det skal afprøves til tagbelægning.

Ingen kommentarer: