lørdag den 23. marts 2013

Lidt tidlig jul

Her er et lille udsnit af dagens scrapbord. Der var gang i, til og fra kort til julegaverne, stansning og samling af snemænd til julekort. Pia var ved at samle sit minialbum og jeg hoppede fra det ene projekt til det andet.
Vi kom til at tale om det at flosse kanter og det godt nok var et større arbejde når det var mange sider som skulle have en tur. Jeg kom i tanke om at jeg havde sådan en elektrisk dims til at slibe knive med, så det skulle da lige prøves.... suk...... kanterne blev fint slebne og var helt glatte. Så det var ikke nogen nem genvej til flossede kanter.
I morgen skal jeg have lavet nogle flaskeskilte og ikke minds starte på et LO. Anne Thormose gav mig et foto sidste søndag og sagde at jeg skulle bruge det til et LO. Akk.... suk...... det var et 10x15 farvefoto af mig, med en "øm" hovedbeklædning :-) JA JA Anne, jeg har lovet og skal nok lægge det på bloggen når det er lavet :-)

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Dejligt når scrapborde ser ud som der bliver produceret :-D Jeg besøgte ellers din genbo sidste fredag og kiggede bagefter på dit hus, det er vel det bette røde helt ude ved den store vej ?! Supersødt hus !

Kirsten Gro sagde ...

Nej det er det hus lige ved siden af. Tak for kommentar.