søndag den 14. august 2011

Sydindien

"Rundaserne" på dette, har jeg købt i Indien. Titlen har jeg tyvsnuppet efter det der står på lastbilen.











Dette LO lå meget længe på mit bord. Da jeg havde sat foto og titel på og tegnet rundt i kanten, ja så var det vildeste jeg kunne finde på, en bette clips i kanten af billedet. Jeg er vild med det billede og jeg vil ikke have at det drukner i alt mulig krims kram og papir. Men det ligner mig nu ikke at lave noget der er så enkelt :-) Jeg modtager gerne forbedringsforslag

Foto: Per F.Andersen


2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Svært med sådan et mande-foto, men da der nu er lyserødt på, ville jeg foreslå at et eller flere af de felter, der fremkommer i din kant, kunne udfyldes med pinke prikker. Ellers måske en pink tag, hvor du med sort skrift skriver lidt om hvor og hvad og hvem og hvornår.... altså lidt tekst om, hvad der egentlig foregår og hvorfor manden står der og se så tænksom ud...kan forstå det er en Per, der har taget fotoet, det kunne du jo skrive under billedet. Måske også et par prikker på nogen af de sorte bogstaver eller måske en lille lysrød snor om nogen af bogstaverne...

Kirsten Gro sagde ...

MANGE tak for dine konstuktive forslag Dorit! Jeg vil afprøve nogle af dine forbedringer.