søndag den 3. juli 2011

Næsten 1 år

Det er næsten 1 år siden at jeg har lagt noget på bloggen. Det er noget sølle. Det er ikke fordi jeg ikke har scrappet det sidste års tid, men det har bare være rimeligt ustabilt. Men nu tror jeg at jeg er stabil igen :-) Mit mål er at jeg mindst tre gange om ugen lægger noget ind.
Nedenunder er der et foto af den stak foto jeg har fra Kina og Indien. Der er et godt stykke over de 1000 og så har jeg flere hundrede foto fra Laos-Cambodia-Vietnam. Arbejdsløs bliver jeg ikke i meget lang tid :-)
Tak for at du kikkede ind, trods mit meget lange blogfravær.




4 kommentarer:

Margit Ammentorp sagde ...

Velkommen tilbage

Dorit sagde ...

Hej du !
Så sent som i dag har jeg faktisk tænkt på dig... at jeg ville sende dig en pp for at høre, hvad der foregår :-)) Måske du var taget på en meget lang rejse, nemlig.
Glæder mig til dine indlæg, der er jo nok at tage fat på.
Hilsen fra Dorit

Kirsten sagde ...

Øjj, hvor jeg glæder mig til st se nogle af alle de billeder scrappet. Jeg kan rigtig godt lide dine rejse-LO'er.
Iøvrigt velkommen tilbage i blogland.

Gitte sagde ...

Velkommen tilbage til blogland.:)
Glæder mig til at se dine billeder scrappet.:)
Rigtig god weekend