fredag den 22. oktober 2010

Taxamandens datter

Da vi var i syd Indien, blev vi inviteret hjem til te og kiks, hos en taxamand. Dette er et billede af deres datter. Jeg er meget glad for det billede, men resten så bare pokkers dårligt ud. Der skulle ikke så meget dims på, så det var ok - men faverne!!!.....

Her har jeg malet kanten med kobber + tegnet syninger og sat lidt mere blonde på. Det hjalp meget, men jeg er altså ikke helt tilfreds endnu. Så måske laver jeg det helt om på et tidspunkt.
Jeg fik taget nogle billeder fra hans hjem, som jeg skal have lavet et LO med. Han boede med sin kone og deres lille datter, i et meget lille hus. Der var to små rum i huset, hvor det ene var MEGET lille og var køkken. Det andet rum kunne der lige være en dobbeltseng og så to stole hvor vi sad og tronede med vores te.

Ingen kommentarer: