mandag den 27. september 2010

Poser

Nå og hvad er det så at konen har gang i???
Blomster bliver det til - engang. Så for en tid siden at Majer på sin blog havde lagt et link til hvordan der kunne laves blomster ud af Capri-sonne juice poser. Så i dag havde Anne Thormose afleveret 14 poser, gennem min brevsprække. Nu er de klippet op og vasket og hængt til tørre ude i den friske byluft. Tak Anne fordi du har fået en hel masse børn til at bælle juice, så jeg kan få poserne :-)
Jeg kunne selvfølgeslig have stået og tørret hver enkel pose af, efter vask. Men det er da lidt mere dramatisk med Capri-sonne poserne på hver deres tøjklemme. Nå ja, en anelse bekymret er jeg nu for at de skal flyve væk, for det lufter en del. Måske tager jeg dem ind igen inden jeg går i seng :-)

1 kommentar:

Bertram sagde ...

Sjovt billeder, håber ikke de blæste væk for dig.
Glæder mig til at se blomsterne for dem Majer havde lavet var virkelig flotte.