søndag den 13. juni 2010

Tim Holtz kort


Jeg har fået lavet en del kort på det sidste. Her er to af dem hvor jeg har brugt papiret fra Tim Holtz blokken " Lost and Found" Jeg er altså fuldstændig vild med det papir!!! Så jeg måtte jo købe to blokke :-) Et til at bruge til scrap og den anden blok bare til nydning :-) Ja ja jeg ved godt at det er skørt osv. men det er altså den mest fantastiske blok papir jeg har set MEGET længe. Nå men nu har jeg taget hul på den ene blok og lavet en del kort. Papiret som disse to kort er lavet af, har slet ikke brug for noget pynt, men jeg har dog lige givet det lidt snor.

1 kommentar:

Bertram sagde ...

Enkle og fine kort. Jeg har også stået og kigget på hans papirer, men jeg kunne ikke finde på noget at bruge det til. Rart at se hvad andre finder på.